mandag 29. desember 2008

Go`kveld!

Siden jeg var så stressa før jul at jeg ikke fikk ønsket dere GOD JUL engang, så ønsker jeg dere ihvertfall et RIKTIG GODT OG KREATIVT NYTT ÅR i 2009.

I januar og februar kommer vi til å kjøre en liten kampanje på tekstil-delen:

20% på alle stoffer/metervare i butikken og 30% hvis du velger å sy hos oss(gjelder ikke bestillingsstoffer)

Jeg kommer til å lage en egen side med bilde og priser på alle stoffer/tekstiler i butikken som kommer til å være ferdig innen 17 januar. Så følg med og første mann til mølla/kvarn:)

1 kommentar:

Bouvbear sa...

Heisann håper du begynner å bli bedre!!
Jeg var innom butikken din igår og så at det var stengt frem til 17 januar.Tittet inn vinduene og så masse fint, jeg skal ha en lampeskjerm til et loppfunn og stoff for loosecover til en gammel stol,gleder meg til å komme inn i butikken, for det så virkelig ut som du hadde masse spennende stoffer!!
God bedring!!